9 Ocak 2012 Pazartesi

2 MİM

herkese iyi akşamlar diliyorum arkadaşlar.2012 yılının ilk postunu yayınlarken hepinizin  sağlıklı mutlu ve huzurlu bir sene geçirmenizi temenni ediyorum.geçen haftalarda sevgili arkadaşım BAHARATIN KIZI beni hakkımda 7 gerçek için mimlemişti.ben daha önce bu mimi cevapladığım için sadece linki vermek istiyorum.merak edenler için buyrun bakalım.

 

gelelim yeni mimize sevgili arkadaşım YEMEK DÜNYAM  mimlemişti.karşımızdaki insanı mutlu etmenin 10 şey neymiş.gelelim benim cevaplarıma.
1.olduğu gibi kabul etmek
2.hediye vermek
3.iltifat etmek
4.onun sevdiği bir tatlıyı yapmak
5.sorunları olduğunda dinlemek ve düşüncemi söylemek
6.zor durumda kaldığında yardım etmek
7.beğenip yapamadığı bir şeyi ona yapıp süpriz yapmak
8.beraber plan yapıp yemek ,piknik vs düzenlemek
9.arayıp hatırını,nasıl olduğunu sormak
10.onun benim için herzaman değerli olduğunu söylemek
işte benim karşımdakini mutlu etmek için yapacağım 10 şey.bu mimi tüm arkadaşlarıma göndermek istiyorum.2 MİM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder