9 Ocak 2012 Pazartesi

çikolata damlalı ve kuru üzümlü cupcake

hepinize günaydınlar diliyorum arkadaşlar.bugun yeni bir hafta ya başlıyoruz.sizlere güzal sağlıklı ve mutlu  bir hafta diliyorum.bu hafta sonu sizlere pek fazla  uğrayamadım biliyorum.1- 2 aydır ehliyet kursuna gidiyorum.bu hafta sonuda yazılı sınav vardı.sınavım fena geçmedi.inşallah geçerim.ama asıl sınav şimdi başlayacak.artık araba sürmeye başlayacağız ve ben hiç bilmiyorum.bakalım becerebilecekmiyim.ayrıca sizlere burdan bir haberde vermek istiyorum.yazılı sınavı ,direksiyon kursunuda başarıyla geçer ehliyetimi alırsam burada güzel bir HEDİYE ETKİNLİĞİ düşünüyorum.içeriğini ve hediyelerin neler olacağına henüz karar vermedim ama sınavdan sonra  bunların hepsini sizlerle paylaşırım inşallah.neyse çok uzatmadan bugunki tarifimize geçelim.bildiğiniz gibi sevgili arkadaşım DERYA güzel bir etkinlik yapıyor.bende bu etkinliğe katılmassam olmaz diyerek sizlerle  bugun DERYA nın güzel bir kek  tarifini paylaşmak istiyorum.denemeyen varsa mutlaka denesin derim.kek konusunda çok seçici olan küçük oğlum bile daha varmı diye iki kere sorduysa abartmıyorum demektir.buyrun bakalım tarifimize.orjinal tarif için mutlaka tıklayın.


 malzemeler:
3 yumurta
1/2 su bardağı sıvıyağ
50 gr eritilmiş margarin
1 su bardağı tozşeker
1 çay bardağı süt
2 pk vanilya
1 pk kabartma tozu
1 çay bardağı kuru üzüm
1 çay bardağı çikolata damlası
un
yumurta ve şeker derin bir kapta çırpılır.sıvıyağ,süt,erimiş margarin de ialve edilerek çırpılır.vanilya ilave edildikten sonra kabartma tozu ve un ilave ederek çırpılır.en son kuru üzüm ve çikolata damlası ilave adilerek kaşıkla karıştırılıp kalıplara dökülür ve 170 derece fırında pişirilir.
not:ben üstüne çikolata sosu döktüm.deneyebilirsiniz.


çikolata damlalı ve kuru üzümlü cupcake

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder